Terms of Use

If you purchase a product from the site, you agree to the terms of use:

1. Site is simply a channel for communication, where users can meet and interact with each other in order to buy and sell goods

2. 7agatonline.net does not sell or buy goods, and it can not be a party to any transaction and is not bound in any way on behalf of any of the seller or purchaser who is using the site.

3. 7agatonline.net does not guarantee that the buyer or seller will make the transaction or accept the seller return or refund them.

4. You will not carry 7agatonline.net Users are responsible for the content, verbs, reactions, goods or information they display

5. 7agatonline.net is not responsible for the non-compliance or conclusion of a contract between (the users, nor is responsible for the transfer of legal ownership of the goods from the seller to the buyer). As the contract for the sale of any goods will be bilaterally between the seller and the buyer. And not for 7agatonline.net at any right moment nor power and interest in any goods, not on 7agatonline.net Commitments or claims on such goods concluded contract between the seller and the buyer.

6. 7agatonline.net is not liable for any unsatisfactory or late performance by any of the parties, nor for any loss, malfunction or delay due to goods unavailable or delayed delivery.

7. 7agatonline.net is not required to mediate or resolve any dispute or dispute between users.

8. 7agatonline.net does not control and does not guarantee the quality, security and legitimacy of any goods that are advertised, nor does it control the users' honesty in terms of contents and what they include in the description of their goods, nor in the ability of sellers to market their goods,

9. 7agatonline.net does not guarantee the quality specifications and the value nor the extent of its popularity in the markets and it is the responsibility of the seller and the buyer to confirm all the goods before selling or buying

10. 7agatonline.net is not a supplier or manufacturer of any kind of goods sold or purchased on the Site.

11. 7agatonline.net does not represent or guarantee the specifications of users for their legitimacy, credibility and identity.


12. 7agatonline.net is not responsible for the level of security of any links (link) outside the site and if the address of the link on the pages of the needs of online. Its products are available on third party pages and on-line needs. Net is not guaranteed to be free from viruses or any destructive means, you know and agree that 7agatonline.net is not responsible for the content or the presence of such sites.

13. Only users should agree on the value of the terms, conditions and terms of delivery, payment, among themselves, as 7agatonline.net is not responsible for such arrangements, and only provides optional services for shipping and payment facilitation.

14. 7agatonline.nett accepts no claims arising from errors or omissions, whether received by third parties or third parties.

15. 7agatonline.net disclaims its guarantees and terms and conditions any financial losses, defamation of reputation, and any special damages arising from your misuse or inability to use the site, and online needs. Net assumes no liabilities or claims in such cases.

16. You are exempting 7agatonline.net and / or any of its officers and representatives, in respect of any claim, dispute, costs, damages, liability, and any direct loss to any party arising out of an act done by the users of the Site, and in particular you waive any claim in accordance with applicable law.



في حالة شرائك منتج من المنتجات المعروضة بالموقع فآنت توافق علي شروط الأستخدام :

1.الموقع هو مجرد قناة للتواصل، حيث يمكن للمستخدمين الالتقاء والتفاعل مع بعضهم البعض بهدف بيع وشراء البضائع

2.حاجات اونلاين . نت لا يبيع ولا يشتري بضاعة، وهو لا يمكنه أن يكون طرفاً في أي صفقة وهو غير ملزم باي طريقة كانت بالنيابة عن أي من البائع أو المشتري المستخدمين للموقع.

3.حاجات اونلاين . نت لا يضمن أن المشتري أو البائع سوف سيتم الصفقة أو يقبل البائع بإرجاعها أو بإعادة ثمنها.

4.أنت لن تحمل حاجات اونلاين . نت مسؤولية المستخدمين لناحية المحتوى، الأفعال، ردود الأفعال، البضائع أو المعلومات التي يعرضونه

5.حاجات اونلاين . نت غير مسؤول عن عدم التقيد أو إبرام عقد يتم بين (المستخدمين، ولا هو مسؤول عن نقل الملكية القانونية لبضاعة من البائع إلى المشتري). حيث أن عقد بيع أي بضاعة سيكون ثنائياً بين البائع والمشتري. و ليس لحاجات اونلاين . نت في أي لحظة الحق ولا السلطة ولا المصلحة في أية بضاعة، وليس على حاجات اونلاين .نت التزام او مطالبات بشأن تلك البضاعة المبرم بخصوصها عقد بين البائع والمشتري.

6.حاجات اونلاين . نت غير مسؤول عن أي أداء غير مرض أو متاخر من قبل أي من الطريفين، ولا عن أي خسارات، أعطال أو تأخير، بسبب بضاعة غير متوفرة أو تأخر تسليمها.

7.حاجات اونلاين . نت ليس مطلوب منه التوسط أو حل أي نزاع أو إشكال بين المستخدمين.

8.حاجات اونلاين . نت لا يتحكم ولا يضمن النوعية والأمان والمشروعية لأي بضاعة يتم الإعلان عنها، ولا هو يتحكم في صدق المستخدمين لناحية المضامين وما يدرجونه ضمن وصف سلعهم، ولا في قدرة الباعة على تسويق بضاعتهم، ولا تسديد المشتري أثمان البضائع.

9.حاجات اونلاين . نت لا يضمن المواصفات النوعية ولا قيمتها ولا مدى رواجها في الأسواق وهي مسؤولية البائع و المشتري للتأكد من كافة البضائع قبل بيعها أو شرائها

10.حاجات اونلاين . نت ليس موردا أو مصنعا لأي نوع من البضاعة تباع أو تشترى على الموقع.

11.حاجات اونلاين . نت لا يمثل أو يضمن مواصفات المستخدمين لناحية مشروعيتهم ومصداقيتهم وهويتهم.


12.حاجات اونلاين . نت غير مسؤول عن مستوى أمان أي روابط (لينك) لخارج الموقع و إن تم عرض عنوان الرابط على صفحات حاجات اونلاين . نت تعرض سلعها على صفحات طراف ثالث، وإن حاجات اونلاين . نت لا يضمن خلوها من الفايروسات أو أي وسائل تدميرية، انت تعلم وموافق أن حاجات اونلاين . نت غير مسؤول عن المحتوى أو تواجد مثل هذه المواقع.

13.يجب على المستخدمين وحدهم الإتفاق قيما بينهم على طريقة وشروط وبنود التسليم، التسديد، فيما بينهم، حيث أن حاجات اونلاين . نت لا يتحمل المسؤولية في مثل هذه الترتيبات، وهو فقط يقدم خدمات إختيارية للشحن و تسهيل الدفع .

14.حاجات اونلاين . نت لا يتحمل أية مطالبات تنشأ عن أخطاء أو إهمال، سواء حصلت قدرا أو من طرف ثالث.

15.حاجات اونلاين . نت يستثني من ضماناته و بنوده وشروطه أي خسارات مالية، تشويه في السمعة، وأي أضرار خاصة تنشأ عن سوء استخدامك أو عدم قدرتك على استخدام الموقع، وحاجات اونلاين . نت لا يتحمل أي مسؤوليات أو مطالبات في مثل هذه الحالات.

16.أنت تعفي حاجات اونلاين . نت و/أو أي من مسؤوليه وممثليه، بشأن أي مطالبة، نزاع، تكاليف، أضرار، ومسؤولية، وأي خسارة مباشرة لأي طرف نشأت عن فعل قام به مستخدمو الموقع، وانت على وجه الخصوص تتنازل وفق القوانين المعمول بها عن أي مطالبة في هذا الشأن.